Marketing nutritional. Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor – Raluca-Giorgiana Chivu
In cazul în care plasezi o comanda cu livrarea In Romania, prin curier rapid, cu valoare mai mare de 150 de lei, livrarea este gratuita. Poti opta pentru livrarea prin Easybox.
63,00 lei
Lucrarea de cercetare avand titlul Marketing nutritional – Consideratii teoretice si practice din perspectiva beneficiarilor isi are punctul de plecare in teza de doctorat cu tema "Cercetarea comportamentului consumatorului de servicii de sanatate prin intermediul noilor modele nu nutritie si dietetica" si abordeaza intr-o idee complexa rolul si implicatiile marketingului asupra asupra comportamentului nutritional al consumatorilor beneficiari sau nu ai serviciilor de nutritie si dietetica de specialitate. Lucrarea este structurata in doua parti, abordand subiectul cercetat atat din perspectiva teoretica prin trecerea in revista a literaturii de specialitate relevanta pentru domeniul de interes, cat si din perspectiva practica prin realizarea unui numar de patru investigatii (cercetari de marketing, modelare prin ecuatii structurale si experiment de marketing) utilizate pentru a crea o imagine actuala si de ansamblu asupra rolului marketingului in domeniul serviciilor de nutritie si dietetica. In prima parte sunt prezentate concepte teoretice referitoare la aria marketingului serviciilor si particularitatile serviciilor de nutritie si dietetica ca parte integrata a serviciilor de sanatate, comportamentul consumatorului si factorii implicati in procesele de decizie si consum sau utilizare de servicii, locul si rolul nutritiei in generarea starii de bine (well-being) a consumatorilor si comunicarea integrata de marketing si aplicabilitatea acesteia asupra modelelor moderne de nutritie, in cadrul carora am putut evidentia principalele trasaturi si particularitati ale marketingului nutritional. In cea de-a doua parte a fost realizata o cercetare calitativa in randul specialistilor in domeniu pentru identificarea opiniei acestora cu privire la efectele pe care abordarile modelelor nutritionale inadecvate le pot avea asupra starii de sanatate, urmata de o cercetare cantitativa si modelare prin ecuatii structurale pentru a identifica care sunt factorii implicati in deciziile consumatorilor si gradul de impact al acestora, iar in final a fost realizat un experiment de marketing prin intermediul caruia a fost evidentiat rolului marketingului in sfera serviciilor de nutritie si dietetica.
Informatii utile RaftuldeCarti.ro
- Produsele prezentate mai sus sunt comercializate de Libris.ro . Stocurile si preturile prezentate nu sunt actualizate in timp real, de aceea RaftuldeCarti.ro NU isi asumam responsabilitatea in cazul in care acestea sufera modificari ulterioare de la publicare !!
- Site-ul RaftuldeCarti.ro este partener de promovare pentru Libris.ro. RaftuldeCarti.ro NU detine produsele prezentate si nici nu le comercializeaza. Navigarea pe acest site sau achizitia produselor preferate in site-ul partener nu va aduce costuri suplimentare pentru client fata de cele afisate de Libris.ro.
- Descopera zilnic cele mai bune Raduceri si Promotii la Carti Aici dar si Coduri de Reducere Aici
- Daca vrei sa vezi toata colectia noastra preferata de carti, viziteaza sectiunea magazinului.
- Pentru diversitate verifica lista de Librarii Online Aici